Чат-бот - це програма, здатна обслуговувати користувачів у месенджерах, без участі оператора, і допомагає бізнесу бути ближчими до клієнтів. Чат-боти можуть надавати користувачам інформацію, приймати замовлення, проводити опитування, інформувати про пропозиції та багато іншого.

За останні роки боти здійснили справжню революцію у спілкуванні з клієнтами. Банки вже впровадили чат-ботів для відповіді на запитання своїх клієнтів, які часто ставляться. При цьому витрати на підтримку знизилися на 40-80%. Ботов активно почали використовувати доставники їжі, квітів та інших найпоширеніших товарів.

Розробка чат-бота для автоматизації типових взаємодій у вашому бізнесі не потребуватиме таких вкладень, як, наприклад, розробка мобільного додатка. У короткий термін ми підготуємо чат-бота для Telegram, Viber.

Чат-боти

Переваги чат-ботів:

БІЗНЕСУ

  • Створити чат-бота дешевше, ніж розробити мобільний додаток — ви не витрачаєте гроші на інтерфейс.
  • Підключити бота дуже просто, якщо сайт або CRM-система вже мають API.
  • Чат-бот добре працює на повторні продажі та послуги підвищуючи лояльність клієнтів, забезпечує більш тісний контакт із клієнтом.
  • Чат-бот чудово працює у внутрішніх системах компаній, вирішуючи рутинні завдання.
  • Чат-боти легко масштабуються - після запуску бота в одному месенджері, запуск його в іншому не вимагатиме великої кількості часу.
  • Ніжча вартість супроводу, ніж у мобільних додатків.

КЛІЄНТАМ

  • Вашим користувачам не потрібно встановлювати додаткове програмне забезпечення - вони підключать бота одним кліком!
  • Немає спеціальних вимог до техніки — месенджери працюють навіть на найпростіших смартфонах та планшетах.
  • Користувач взаємодіє з чат-ботом у звичному йому інтерфейсі - це зручно.
  • Чат-боти добре працюють навіть за повільного інтернету.
  • Користувачу не потрібно стежити за оновленнями - чат-бот завжди актуальний.
  • Користувачу не пропустить повідомлення.

Сфери застосування

Сфера послуг

  • Надання інформації про графік, вільний час
  • Запис на прийом або послуги
  • Нагадування про дату та час надання послуги
  • Надання дисконтної картки у вигляді штрих-коду, QR-коду
  • Отримання зворотного зв'язку
  • Розсилання повідомлень, інформації про спеціальні пропозиції та акції

Сфера торгівлі

  • Перегляд асортименту
  • Оформлення замовлення
  • Надання дисконтної картки у вигляді штрих-коду, QR-коду
  • Надання інформації про статус замовлення
  • Надання інформації про умови доставки, гарантії
  • Розсилання повідомлень про розпродаж та акції

Підтримка клієнтів

  • Відповіді на часті питання
  • Обробка та фіксування заявок та звернень
  • Підключення оператора до діалогу
  • Інформування про статус заявки

Всередині компанії

  • Інформування про події
  • Автоматизація процесів
  • Збір фото інформації (фіксація шлюбу, інциденту, результату)
  • Отримання інформації з CRM, B2B, B2C, облікових систем
  • Фіксація робочого часу
  • Постановка завдань, отримання звіту про результат

Потрібна безкоштовна онлайн консультація чи хочете обговорити впровадження?

Запросити консультацію щодо послуги